متخصص ارتودنسی

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

بهترین مسواک

مناسب ترین مسواک

یکی از مهمترین موارد برای رعایت بهداشت دهان و دندان های را میتوان مسواک های دانست ما در این مطلب برای شما خواهیم گفت که ارتودنسی به چه مسواکی نیزا دارد یا به عبارت دیگر مناسبترین مسواک برای شما چیست؟

اما سوالی که در اینجا مطرح میشود این است که چه مسواکی برای دندان هایمان انتخاب کنیم. با توجه به وجود برندهای مختلف مسواک ها اعم از ساده و برقی این انتخاب خیلی سخت تر خواهد شد.
نکته ای اول این است که مسواکی را باید انتخاب کنید که موهای نرمی داشته باشد. زیرا موهای سخت باعث زخمی شدن و آسیب دیدن لثه میشود. دومین نکته این است که پهنای مسواک به اندازه ای باید کوچک باشد که تمامی سطح دندان را در برگیرد . اگر سر مسواک بیش از اندازه بزرگ باشد به لثه ها آسیب می رساند

نخ دندان در ارتودنسی

نخ دندان مخصوص ارتودنسی یا بریج را ، super floss میگویند. این نخ دندانها معمولا یک سر نوک تیز دارند و یک بخش اسفنجی که جهت تمیز کردن زیر بریجهای دندانی (dental bridges) ، زیر سیمها و براکتهای ارتودنسی و بعضا فضاهای باز بین دندانی استفاده میشود. به دلیل استفاده مبرم آن جهت روکشهای ایمپلنتC و بریجها، به این دست نخ دندانها ، نخ دندان مخصوص بریج هم می گویند

ارتودنسی

متخصص ارتودنسی

۱۱ خرداد ۹۷ ، ۱۴:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
احمد خلیلی

جراحی فک برای رفع عق ماندگی فک پایین

عقب رفتگی فک پایین با جراحی فک

مشکلات و موارد بسیار زیادی درباره فک پایین به وجود می آید اما ما در این مطلب برای شما خواهیم گفت که اگر فک پایین عقب مانده بود باید آنرا با یک جراحی بسیار خوب رفع کرد.پس در این مطلب برای شما خواهیم گفت که استفاده از جراحی فک برای شما چگونه مفید خواهد بود.
این مشکل کاملا برعکس مورد قبل است. در این عارضه صورت فرد فرم محدب به خود میگیرد. اینگونه موارد با جراحی فک و جلو کشیدن فک پایین رابطه ی صحیح بین دو فک ایجاد میشود و زیبایی به چهره ی فرد هدیه داده میشود.

جراحی فک و رفع جلوآمدگی فک پایین


افرادی که با مشکل جلو آمدگی فک پایین مواجه هستند گاهی اوقات در جویدن صحبت کردن دچار مشکل میشوند. همچنین چهره ی این افراد تحت تاثیر جلو بودن فک پایین نسبت به فک بالا زیبایی خود را تا حدودی از دست میدهد. در این حالت علاوه بر جراحی درمان ارتودنسی جهت برهم آمدن دندان ها به بیمار توصیه میگردد.

ارتودنسی

متخصص ارتودنسی

۰۶ خرداد ۹۷ ، ۱۹:۱۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
احمد خلیلی