طراحی دکوراسیون داخلی با ترموود

فرانک لویداریت در مورد چوب میگوید :
« چوب صمیمیترین و انسانی ترین مصالح است . انسان عاشق پیوند با آن است دوست دارد آن را لمس کند ودیدن آن را خوش میدارد .

اگر میخواهید فضای خانه بزرگتر به نظر برسد و سقف خانه بلندتر باشد، میتوانید ترموودها را به صورت عمودی روی دیوار نصب کنید و زمینه ی دیوار را با رنگهای روشن رنگ آمیزی کنید. دیوار های سفید وخالی برای خانه منظره ای کسل کننده به ارمغان می آورد.با استفاده از نصب ترموودبه دیوار خانه میتوانید این یکرنگی را از بین ببرید.

برای اینکه مدل کابینتها، دکوراسیون داخلی و نمای خانه خودرا تغییر دهید شرکت هایی را انتخاب کنید که بخش طراحی مجزایی دارند. طراحی این شرکت ها با توجه به متراژ، سبک دکوراسیون خانه و البته سلیقه ساکنانش خواهد.
استفاده از ترمووود ها در همه جای خانه مانند گلدان ها کوچک در داخل فضای خانه و یا فلاور باکس های بیرون از منزل، ساعت های ساخته شده از ترموود و یا قاب عکس های ترموودی همه و همه باعث زیبا شدن فضای داخلی خانه شما میشود. پس برای استفاده از آنها همین الان اقدام کنید.

طرح w روی دیوار باترموود

در این قسمت شما می توانید چوب ترموود را به صورت W کنار یکدیگر قرار دهید که بیشتر جنبه زیبایی و جلب توجه دارد تا جنبه کاربردی البته می توان به عنوان تاقچه هم از آن استفاده کرد . یکی دیگر از راه های آن این است که دیوار را با چوب های ترمو به صورت W بپوشانید.

ترمو وود

چوب نمای ساختمان

چوب ترمو