جلسه برای تنظیم براکت ها برای دندان 

مرحله ایی که برای درمان دندان بسیار مهم است براکت است که باید حتما مورد بررسی قرارگیرد . در این زمینه باید جلساتی قبل از آن برگذار شود. در این زمان کاری که انجام میشود به این شکل است که همکاران ما زمان جلسات آتی را با شما هماهنگ می‌کنند، در این جلسه‌های کوتاه براکت‌ها تنظیم می‌شود، ابهام‌های بیمار برطرف و پیشرفت به دست آمده بررسی می‌شود. این جلسه‌ها معمولاً 15 تا 20 دقیقه طول می‌کشد و در فواصل 8 تا 10 هفته‌ای زمانبندی می‌شود. از آنجایی که ما در کلینیک تخصصی ارتودنسی دکتر داودیان از سیستم منحصر به فرد ارتودنسی دیمون استفاده می‌کنیم، نیازی نیست بیماران هر 4 هفته یک بار به کلینیک مراجعه کنند. چنانچه ارتودنسی نامرئی انتخاب شده باشد، بررسی‌ها هر 4 تا 6 هفته یک بار انجام می‌شود و پلاک شفاف بعدی پس از ارزیابی پیشرفت در اختیار بیمار قرار داده می‌شود.

شناخت درمان ارتودنسی نامرئی 

یکی نوع از ارتودنسی وجود دارد به نام  ارتودنسی نامرئی   که بسیار عالی است. این نوع از ارتودنسی امروزه خیلی کاربرد دارد. در این متن ما برای شما از چگونگی انجام آن مطالبی را قرار داده اییم. اگر این روش ارتورنسی نامرئی برای دندان انتخاب شده باشد، قالب‌های تهیه شده همان روز به لابراتوار فرستاده می‌شود تا مدل رایانه‌ای پس از اسکن شدن تهیه شود و پلاک‌ها از روی آن‌ها ساخته شود.
همکاران ما پس از آماده شدن پلاک‌ها با بیمار تماس می‌گیرند و زمان جلسه بعدی برای چسباندن اتصال‌های کوچک همرنگ دندان را هماهنگ می‌کنند. این اتصال‌ها مانند بریس عمل و دندان‌ها را دستکاری می‌کنند. اولین پلاک در دهان قرار داده می‌شود و بیمار دستورات لازم درباره روش استفاده و مراقبت از آن را دریافت می‌کند. پلاک‌های ارتودنسی نامرئی باید 22 تا 23 ساعت در روز استفاده شود. این پلاک‌ها معمولاً هر دو هفته یک بار یا در زمان تعیین شده توسط متخصص ارتودنسی عوض می‌شود.