ویژگی های  ارتودنسی

ارتودنسی بهترین روش در زیبایی دندان شناخته شده است و متخصصین این روش را برای کسانی که علاقه مند به زیبای دندان شان دارند پیشنهاد میکنند در مورد ویژگی های ارتودنسی به شرح زیر است. 

بهبود ظاهر: تاثیر لبخند زیبا بر جذابیت چهره باورنکردنی نیست. دندان‌های صاف و مرتب اعتماد به نفس را ارتقا می‌دهد و درهای بسیاری را رو به فرصت‌های جدید و زندگی شادتر باز می‌کند.
محافظت از دندان‌ها و لثه‌ها: مشکلات بایت و کج بودن دندان‌ها تحلیل لثه، ساییدگی مینا و پوسیدگی غیرعادی دندان را به دنبال دارد.
جلوگیری از تحلیل استخوان: نامرتب بودن دندان‌ها به مرور استخوان را تحلیل می‌برد. زیبایی ظاهری را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و جویدن و صحبت کردن را دشوار می‌کند.
جلوگیری از اختلال مفصل فکی گیجگاهی (TMJ): این اختلال با علائمی چون سر درد، میگرن، قفل شدن فک، زنگ زدن و صدا دادن گوش و درد عضلانی همراه است.

درمان ارتودنسی برای مشکل دندان ها 

شما میتوانید از روشهای جدید مثل ارتودنسی در بهبود مشکلات دندان هایتان بخصوص ناهنجاری های دندان استفاده کنید در این مطلب برای شما در مورد مشکلاتی که با ارتودنسی حل میشود صحبت کرده اییم.  در صورت وجود هر یک از مشکلات زیر متقاضی مناسب برای درمان ارتودنسی به شمار می‌روید: