قیمت گذاری برای ساخت اسکلت فلزی

امروزه سازه های بسیار زیادی را استفاده از فلز هاا و به شیوه اسکلت فلزی میسازند.ما دراین مطلب برای شما اطلاعاتی را در نظر گرفتهایم که شما میتوانید با استفاده از آنها به قیمت گذاری بر اسکلت فلزی ها دست پیدا کنید.پس ادامه این مطلب برای شما بسیار مفید خواهد بود.

ساخت اسکلت فلزی یکی از اصلی ترین و مهم ترین امور به حساب میادید ما در این مطلب برای شما اطلاعاتی درباره ساخت اسکلت فلزی در نظر گرفته ایم.

یک سوله تیر ورقی با ارتفاع 6 متر و عرض 20 متر در مناطق میان باری کشور در اوایل سال 1395 به ازای هر متر مربع حدود 1.000.000 ریال براورد گردید که این قیمت در مورد سوله  های ubm و پروفیل جوشی و فضاکار نیز حدودا مشابه است.

  • گالری تصاویر سوله

{phocagallery view=categories}

خرید سوله آماده تحویل

نگران سوله های خود نباشید ما در این مطلب برای شما اطلاعاتی را در نظر گرفته ایم که با استفاده از آنها میتوانید به خرید سوله های آماده و سوله های آماده تحویل بپردازید.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.یکی از نکرانی هایی که برای هر فرد فعالی در صنعت و هر مشتری برای استفاده از سوله دست دوم وجود دارد را میتوان استفاده از سوله آماده و همچنین استفاده آسان از سوله آماده تحویل دانست.

 استعلام بهترین قیمت سوله دست دوم و هزینه ساخت سوله را میتوانید از طریق بررسی موارد زیر و تماس با کارشناسان از ما بخواهید. 

ساخت سوله

ساخت اسکلت فلزی

سوله دست دوم