تاثیر بلیچینگ بر روکش چگونه است؟

بسیاری از افرادی که قصد استفاده از بلیچینگ را دارند بر این باورند که این شیوه سفید کردن دندان ها بر روکش های آنها تاثیر خواهد گذاشت.اما این مطلب برای شما اطلاعاتی را فرای این موضوع در نظر گرفته است.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.

عمل سفید کردن دندان لکه‌های روی روکش را از بین می‌برد، اما رنگ اصلی آن را تغییر نمی‌دهد. مواد سفید کننده با هدف روشن کردن دندان مصنوعی، روکش، ونیر، سرامیک یا پرکردگی‌های کامپوزیتی همرنگ دندان یا دیگر مواد ترمیمی طراحی نشده است. رنگ این ساختارها همواره همان رنگ روز نخست باقی می‌ماند

حفظ درخشندگی لبخند بعد از سفید کردن

روش‌های بسیاری برای حفظ درخشندگی لبخند وجود دارد، مدت‌زمان ماندگاری نتایج سفید کردن دندان متغیر است و از 6 ماه تا دو سال یا حتی بیشتر طول می‌کشد. رعایت بهداشت دهان و دندان، مسواک زدن و نخ دندان کشیدن روزانه و مراجعه منظم به دندان‌پزشک نخستین عامل مهم برای داشتن دندان‌هایی سفید و زیبا است. کاهش مصرف مواد غذایی لکه کننده دندان مانند چای و قهوه نیز مؤثر است. اگر سیگاری هستید، داشتن دندان‌هایی سفید و درخشان می‌تواند انگیزه‌ای قوی برای ترک کردن سیگار باشد. با تکرار کردن درمان، البته نه به گستردگی بار نخست در منزل یا در کلینیک، سال‌های سال لبخندی درخشان و زیبا روی لب‌هایتان نقش خواهد بست.


ارتودنسی

متخصص ارتودنسی